Necesita la nueva version del Flash Player
Haga Click aqui para descargarlo
una vez descargado actualice esta pagina

lCASTELLANOl

Productes i serveis > Trampes > Trampa Funnel barrera
 
TRAMPA FUNNEL BARRERA (Codis: 0063, 0064 y 0065)
 

Característiques: Trampa clàssica tipus embut (veure descripció de TRAMPA FUNNEL), amb una barrera (triple aspa) entre la tapa i l’embut. Aquesta barrera està especialment dissenyada per a la captura de coleòpters petits com ara escolítids. A més, també serveix per a la captura de lepidòpters.

Igual que amb la Trampa Funnel disposem de tres sistemes de subjeció de la trampa:

  • SÒL 50 (Codi 0063) i SÒL 100 (Codi 0064) Suport dissenyat per a que la trampa quedi fixada a 50 i 100 cm, respectivament, de la superfície del sòl.
  • ARBRE (Codi 0065): Suport que permet penjar la trampa a branques de diferents diàmetres.

Aplicació: Indicat especialment per al seguiment de vol (“monitoring”) i captura massiva d'una gran varietat de coleòpters hortícoles, com Phylloperta horticola o “cuc blanc” de l'horta, Agriotis spp...i plagues forestals com Ips spp, Tomicus piniperda, Hylurgus ligniperda, Scolytus multistriatus, etc.

Densitat de trampes: Variable en funció de l’espècie i el cultiu o massa forestal. Com a norma general es poden col·locar a uns 40 ó 50 metres de manera regular.


Trampa Funnel Trampa Funnel Barrera Suport penjador



L'EmpresalProductes i ServeislNovetatslInformació TècnicalUsuaris RegistratslContacte
fnd_abajo