Característiques:Mosquer millorat. A més de l’embut de la base, disposa de tres orificis laterals per on s’inserten uns tubs cilíndrics transparents cap a l’interior. Els orificis augmenten la ventilació, i per tant la capacitat d’atracció de la trampa, mentre que els tubs dificulten la sortida de les mosques, amb el que s’aconsegueix major quantitat de captures que amb cap altre mosquer del mercat. És ideal per atraients secs; en aquest cas s’aconsella posar un insecticida dins el mosquer.
Aplicació: RRecomanat per a captura massiva i seguiment de vol (“monitoring”) de la mosca de la fruita (Ceratitis capitata). De tota manera, amb l’atraient adequat és igualment eficaç per a altres dípters, com ara la mosca de l’oliva (Bactrocera), la de les cireres (Rhagoletis), etc.
Captura massiva: la densitat mitjana recomanada és de 50 trampes/ha, variable en funció del cultiu i de l’època de l’any.
Subministrament en dos formats:
1- Caixa de 50 unitats amb els tubs cilíndrics en una bossa apart (codi 1007). 2- Caixa de 25 unitats amb els tubs cilíndrics ja muntats (codi 1014).
Tapes UV: Incorporen un tractament amb un protector de la radiació ultraviolada que augmenta considerablement la seva durabilitat. Es subministren amb un penjador que facilita la col·locació (i retirada) de la trampa en qualsevol part de l’arbre.
És el MILLOR MOSQUER del mercat.
Estudis realizats per organismes oficials independents així ho demostren: